آخرین اخبار
کد مطلب: 124905
در چهار محال و بختياري :
اعلام حمايت جمعي از خانواده شهدا و ايثارگران از حجت السلام سيد ابراهيم رئيسي
تاریخ انتشار : 1396/02/17 09:00:48
نمایش : 1605
جمعي از فرزندان شاهد، ايثارگر و خانواده‌هاي شهدا در استان چهارمحال و بختياري با صدور بيانيه‌اي از کانديداتوري حجت‌الاسلام ‌رئيسي در انتخابات رياست جمهوري اعلام حمايت کردند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از بام ايران خبر؛ جمعي از فرزندان شاهد، ايثارگر و خانواده‌هاي شهدا استان با صدور بيانيه‌اي از کانديداتوري حجت‌الاسلام‌ سيد ابراهيم رئيسي به‌ عنوان نامزد اصلح اعلام حمايت کردند و ايشان را داراي شايستگي لازم براي رياست جمهوري اسلامي ايران تشخيص دادند.

در بخشي از اين بيانيه آمده است: با توجه به رهنمودهاي امام راحل(ره) و عظيم‌الشأن و مقام معظم رهبري در راستاي حفظ و صيات از ارزش‌ها و آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و مبارزه با مستکبران و دشمنان نظام که حاصل خون هزاران شهيد و فداکاري جانبازان، آزادگان و ايثارگران صديق و آبرومند مي‌باشد، ما جمعي از خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران استان چهارمحال و بختياري ضمن احترام به ساير کانديداهاي رياست جمهوري حمايت قاطع خود را از حجت‌الاسلام‌ سيد ابراهيم رئيسي اعلام مي‌کنيم.

شرايط حساس کنوني کشور نيازمند مديري صادق، خدمتگذار، ولايتمدار و داراي روحيه‌اي جهادي و مبارزه با فساد و تبعيض و هرگونه اشرافي‌گري است که همه اين ويژگي‌ها در ايشان وجود دارد.

انتظارمان از مردم شهيدپرور و هميشه در صحنه استان اين است که کما في‌السابق در پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري با مشارکت گسترده در انتخابات حماسه‌اي ديگر را رقم زنند و از هيچ تلاشي در اين زمينه دريغ نورزند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس